رویههای بازگرداندن کالا
معرفی
تمامی محصولات دیلور کمپ توسط چرخ کار های آموزش دیده و مجرب و همچنین با نظارت چند مرحله ی تولید می شوند. ظرافت و دقت در دوخت پارچه ها در کنار پارچه های با کیفیت وارداتی و همچنین بررسی محصولات قبل از ارسال باعث شده تا نارضایتی مشتریان ما نزدیک به صفر باشد، اما تیم دیلور کمپ هم ممکن است که دچار خطای انسانی در تمامی مراحل تولید و ارسال کالا گردد. به همین منظور به جهت حفظ حقوق معنوی و مادی مشتریان عزیز، مرجوعی و عودت کالا در شرایط زیر در نظر گرفته ایم.در صورت انصراف از خرید قبل از ارسال کالا
در صورتی که شما مشتریان عزیز به هر دلیل از خرید خود منصرف شده اید لطفا قبل از ارسال کالا، خرید خود را در پنل کاربری خود لغو کرده و جهت عودت وجه مراتب را به پشتیبانی دیلور کمپ اعلام نمایید.در صورت انصراف از خرید بعد از ارسال کالا
در صورتی که شما مشتریان عزیز به هر دلیل بعد از ارسال کالا از خرید خود منصرف شده اید، سریعا مراتب را به پشتیبانی دیلور کمپ اعلام نمایید و از دریافت مرسوله خود داری نمایید. بدیهی است بعد عودت مرسوله ی شما و دریافت توسط تیم ما هزینه ی ارسال رفت و برگشت مرسوله از وجه پرداختی شما کسر شده و مابقی مبلغ به حساب شما عودت خواهد شد.در صورت عدم حضور مشتری و عدم دریافت مرسوله و بازگشت مرسوله به دیلور کمپ
در صورتی که مشتری موفق به دریافت مرسوله نشود و مرسوله ی شما توسط شرکت حمل کننده عودت داده شود، در صورت درخواست مجدد ارسال توسط مشتری هزینه ی ارسال و عودت مرسوله ی قبلی دریافت می گردد.مشکل فنی و ایرادات ظاهری کالا/کالاهای دریافتی توسط مشتری
در صورتی که کالا/کالاهای دریافتی توسط شما دارای یرا ظاهری و فنی باشد و ثابت گردد که این مشکل از سمت ما بوده است، کالا/کالاها را با هزینه ی دیلور کمپ برای ما ارسال می کنید تا در صورت امکان ایرادات برای شما اطلاح شوند و در صورت عدم امکان اصلاح کالا/کالاها تعویض مجدد ارسال می گردند. هزینه ی ارسال مجدد بر عهده ی دیلور کمپ می باشد.